ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

O.K.! Anytime Markets Α.Ε.
Αφροδίτης 106,
167 77 Ελληνικό, Αττική
Τηλ:+30 210 9810090
FAX:+30 210 9810198
email :
info@okmarkets.gr


Ό,τι θέλεις , όταν το θέλεις...

Κανόνες για να επιτύχετε ως Franchisee


Έχετε τους απαραίτητους πόρους;


Τα κείμενα αυτής της κατηγορίας είναι μια ευγενική χορηγία του περιοδικού ''Franchise Success''

  • Τι κεφάλαιο μπορείτε να επενδύσετε χωρίς να δημιουργεί προβλήματα;
  • Πόσα χρήματα θα χρειαστείτε για να καλύψετε τις σημερινές σας ανάγκες για τουλάχιστον 12 μήνες, έως ότου η επιχείρησή σας γίνει κερδοφόρα;
  • Έχετε υπολογίσει με κάθε λεπτομέρεια την αρχική επένδυση;
  • Τι ποσό μπορείτε να δανειστείτε και τι ποσό πρέπει να είναι δικά σας χρήματα;
  • Έχετε προνοήσει για το απαραίτητο κεφάλαιο κίνησης; Ζητήσατε τη συμβουλή εξειδικευμένου συμβούλου;


Είστε σίγουρος ότι το είδος της επιχείρησης που επιλέγετε σας ταιριάζει;

 

  • Εάν η επιχείρηση δεν σας ενθουσιάζει και ως πελάτη, πολύ δύσκολα θα επικοινωνήσετε ενθουσιασμό και στους δικούς σας πελάτες.
  • Εάν δεν σας αρέσει η δουλειά σας, γρήγορα θα κουραστείτε και μαζί σας θα «κουραστεί» και η επιχείρησή σας.
  • Καλό είναι πριν επιλέξετε την ένταξη σε ένα δίκτυο, να ζητήσετε από τον franchisor να περάσετε μια ημέρα, ως παρατηρητής, σε ένα κατάστημα της εταιρείας ώστε να δείτε κατά πόσο σας ταιριάζει.


Έχετε κατανοήσει καλά το franchise και τον τρόπο συνεργασίας;

 

  • Έχετε διαβάσει ό,τι μπορούσατε να διαβάσετε;
  • Η έρευνά σας ήταν ολοκληρωμένη;
  • Έχετε ρωτήσει φίλους και γνωστούς που γνωρίζουν το χώρο;
  • Έχετε απευθυνθεί σε ειδικούς συμβούλους;


Γνωρίζετε καλά τον franchisor και την επιχείρησή του;

Έχετε αφιερώσει αρκετό χρόνο για να συλλέξετε στοιχεία από:

  • τον ίδιο τον franchisor;
  • Από άλλους franchisees του συστήματος;
  • Από εξειδικευμένους συμβούλους;


Έχετε κατανοήσει τους όρους της σύμβασης;

  • Έχετε συζητήσει αναλυτικά τη σύμβαση με τον franchisor;
  • Ό,τι σας υποσχέθηκε βρίσκεται μέσα σε αυτήν τη σύμβαση;
  • Έχετε ζητήσει τη συμβουλή εξειδικευμένων συμβούλων;


Οι άλλοι franchisees είναι ευχαριστημένοι;

  • Έχετε μιλήσει με άλλους franchisees;
  • Και εάν ναι, είναι ευχαριστημένοι από την απόδοση της επιχείρησής τους και από την υποστήριξη που προσφέρει ο franchisor;


Ακολουθήστε το Σύστημα

  • Πολύ συχνά οι franchisees, αφού περάσει ο πρώτος καιρός και μάθουν καλά τη δουλειά και το concept, προσπαθούν να κάνουν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας γιατί θεωρούν ότι με τον τρόπο τους θα είναι καλύτερα. Αυτό παραβιάζει τους όρους της σύμβασης και βάζει σε κίνδυνο τη συνεργασία σας.
  • Ακολουθώντας το Σύστημα που σας παρέχει ο franchisor, διατηρείτε την ομοιομορφία του δικτύου (βασικό συστατικό για την επιτυχία μιας αλυσίδας), ενώ ταυτόχρονα προστατεύετε και την επένδυσή σας και αυξάνετε την αξία της.


Συμπεριλάβετε στη διαδικασία επιλογής και την οικογένειά σας

  • Ως franchisee θα δουλεύετε πολλές ώρες και γι΄ αυτό θα πρέπει να έχετε την κατανόηση και την συμπαράσταση της οικογένειάς σας.
  • Μην ξεχνάτε να αναγνωρίζετε τις θυσίες που κάνει η οικογένειά σας για εσάς.


Να είστε πρόθυμος και ενθουσιωδης

  • Όσο επιτυχημένο και να είναι το Σύστημα που σας παρέχει ο franchisor, είναι η δική σας προθυμία και ο δικός σας ενθουσιασμός για την επιχείρηση που θα κάνουν τη διαφορά.
  • Ο ενθουσιασμός δίνει ενέργεια στην επιχείρηση, κάτι που οι πελάτες «ανταμείβουν» με την προτίμησή τους.
  • Μεταδώστε τον ενθουσιασμό σας και στους υπαλλήλους της επιχείρησής σας ανταμείβοντάς τους και αναγνωρίζοντας τη δουλειά τους.


Αφιερώστε χρόνο στην εκπαίδευση του προσωπικού σας

  • Στο franchising η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διαδικασία. Πέρα από την εκπαίδευση που σας παρέχει ο franchisor, και εσείς με τη σειρά σας πρέπει να αφιερώνετε ικανοποιητικό χρόνο στην εκπαίδευση του προσωπικού σας.
  • Να είστε πολύ απαιτητικοί όσον αφορά τη συχνότητα και την ποιότητα της εκπαίδευσης που σας παρέχει ο franchisor.
  • Να ενημερώνετε πάντα τον franchisor, όταν πιστεύετε ότι εσείς ή το προσωπικό σας χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση.
  • Να εκμεταλλεύεστε κάθε ευκαιρία εκπαίδευσης, είτε προέρχεται από τον franchisor είτε από τρίτους εκπαιδευτικούς φορείς


Να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας

  • Το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας σας είναι οι πελάτες της.
  • Ένα χαμόγελο είναι πάντα μια καλή αρχή για ευχαριστημένους πελάτες.


Αναπτύξτε τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησής σας

  • Υποστηρίξτε μια τοπική ομάδα.
  • Κάντε μια δωρεά σε μια μη κερδοσκοπική οργάνωση.
  • Στους καταναλωτές αρέσει να ψωνίζουν από καταστήματα με κοινωνικό πρόσωπο.