Η εταιρεία υλοποίησε εννέα συνολικά δράσεις ομορφαίνοντας τα σχολεία που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε γειτονιάς. Συγκεκριμένα υποστήριξε την πρωτοβουλία της Urbanact «Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια- Ομορφαίνουμε τις Γειτονιές» που στοχεύει στο να μεταμορφώσει εξωτερικά τα σχολεία της Αθήνας κάνοντας τα σχολικά κτίρια και κατ’ επέκταση τις γειτονιές πιο όμορφες.
Σε αυτό το πλαίσιο, υιοθετήθηκε μια ανανεωμένη, ολιστική στρατηγική επικοινωνίας, εμπλέκοντας γνωστούς influencers (bloggers, vloggers) οι οποίοι έγιναν πρεσβευτές των ενεργειών και τις παρουσίασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο μέσα από τα δημοφιλή προσωπικά τους κανάλια στα social media (Facebook, Instagram, Youtube) διαδραματίζοντας καταλυτικό ρόλο στη μεγιστοποίηση της δημοσιότητας. Ορισμένοι από αυτούς ήταν ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, η Μαίρη Συνατσάκη, η Τζενη Μελιτά και οι food bloggers “ the eaters”.
Η παραπάνω ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ήταν απολύτως επιτυχημένη και βραβεύτηκε ως η καλύτερη καμπάνια social media, κερδίζοντας το Χρυσό Βραβείο στα Responsible Business Awards 2018. Συγκεκριμένα, η καμπάνια social media βραβεύτηκε στην κατηγορία “Ενεργοποίηση & Δέσμευση Ενδιαφερόμενων Μερών” για τα σημαντικά αποτελέσματα που παρουσίασε.