skip to Main Content
10 αθώα σνακς που θα σας “κρατήσουν” ανάμεσα στα γεύματα

Τα συχνά και μικρά υγιεινά σνακ παρεμβάλλονται ανάμεσα στα καθημερινά γεύματα και διατηρούν σε εγρήγορση τον μεταβολισμό. Βοηθάνε όχι μόνο στη διατήρηση αλλά και τη μείωση του σωματικού βάρους, διότι η κατανάλωση χαμηλών σε λιπαρά γεύματα μειώνει την ημερήσια παροχή θερμίδων καθώς ελαττώνει την πείνα. Καλό είναι να επιλέγετε διαφορετικά σνακ μέσα στην εβδομάδα προσφέροντας έτσι στον οργανισμό ευρεία γκάμα τροφών και κατά συνέπεια θρεπτικών συστατικών.

  1. Μπάρες δημητριακών

Η πιο γρήγορη επιλογή για σνακ είναι οι μπάρες δημητριακών που μπορείτε να τις έχετε πάντα μαζί. Αφιερώστε λίγο χρόνο μια φορά την εβδομάδα για να φτιάξετε σπιτικές μπάρες χωρίς ζάχαρη με υλικά που προτιμάτε ή αγοράστε, αλλά προσέξτε στα συστατικά τους να αναγράφουν ότι περιέχουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

  1. Κρακεράκια

Τα κρακεράκια ολικής άλεσης είναι ένα πολύ καλό σνακ για την πείνα και μάλιστα έχουν λίγες θερμίδες. Για να γίνουν πιο απολαυστικά μπορείτε να τα συνοδέψετε με τοματίνια και μαλακό τυρί που θα ενισχύσουν τον οργανισμό με την απαραίτητη πρωτεΐνη και με φυτικές ίνες.

  1. Γιαούρτι με αβοκάντο

Βάλτε λίγο λεμόνι σε κομμάτια αβοκάντο και προσθέστε τα μέσα στο γιαούρτι μαζί με αλάτι, πιπέρι, βασιλικό και λίγο ελαιόλαδο. Μια ιδιαίτερη συνταγή αλλά γεμάτη με θρεπτικά συστατικά που μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

 

  1. Γιαούρτι με μέλι

Ένα γιαούρτι με μέλι και λίγα καρύδια ή δημητριακά είναι η ιδανική λύση για ένα γλυκό μικρογεύμα που θα μειώσει την πείνα σας.  Το εύγευστο αυτό σνακ έχει υψηλή διατροφική αξία για τον οργανισμό και του δίνει και την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεται μέσα στην ημέρα.

  1. Wrap

Ένα wrap με τορτίγια ή αραβική πίτα αποτελεί μια καλή λύση για ένα ενδιάμεσο γεύμα. Βάλτε μέσα lλίγα φιλέτα γαλοπούλας, μια φέτα κίτρινο τυρί για τοστ και λίγο μαρούλι και αν θέλετε να το κάνετε πιο υγιεινό, πασπαλίστε με λίγους σπόρους chia.

  1. Ρυζογκοφρέτες

Δύο ρυζογκοφρέτες με μία φέτα τυρί του τοστ και μια φέτα γαλοπούλα, μπορούν να αποτελέσουν μια γρήγορη λύση για ένα τραγανό σνακ χωρίς περιττά λιπαρά και θερμίδες.

  1. Τοστ

Με το ψωμί του τοστ μπορείτε να φτιάξετε πολύ εύκολα και γρήγορα λαχταριστά σνακς.  Πάνω σε μια φέτα ψωμί του τοστ, απλώστε ένα μαλακό τυρί και μετά φέτες σολομού με λίγο λεμόνι και πιπέρι. Αν προτιμάτε ένα μεσογειακό τοστ, απλά τοποθετήστε πάνω στο ψωμί λεπτές φέτες αγγουριού με ντομάτα, τριμμένη φέτα, ρίγανη και λίγο λάδι.

  1. Αβγό

Τα αβγό είναι μια τροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Προσθέστε στις θήκες για μάφιν τα λαχανικά που προτιμάτε μαζί με χτυπημένα αβγά και ψήστε στο φούρνο για 20 λεπτά περίπου. Δημιουργήστε έτσι ατομικές μικρές ομελέτες που θα μπορείτε να καταναλώσετε σαν σνακ κάθε στιγμή της ημέρας.

  1. Στικς

Για μια υγιεινή και εύκολη λύση με λαχανικά, κόψτε σε ένα μικρό μπολ στικς από καρότο ή αγγούρι και συνοδέψτε με λίγο τυρί κότατζ. Ένα αλμυρό σνακ με θρεπτικά στοιχεία για μια ισορροπημένη διατροφή.

  1. Φρούτα

Τα φρούτα είναι εξαιρετική επιλογή για ένα ενδιάμεσο μικρό γεύμα, αλλά λόγω των σακχάρων που περιέχουν νιώθετε πολύ γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού και αμέσως μετά της πείνας. Για να σας κρατήσει λοιπόν χορτάτους το φρούτο για περισσότερη ώρα, μπορείτε να το βουτήξετε σε ταχίνι ή φυστικοβούτυρο, ή να το συνδυάσετε με τυρί κίτρινο ή τύπου κότατζ. Μπορεί να σας εκπλήσσει ο συνδυασμός αλλά για παράδειγμα ένα μήλο με μια φέτα τυρί χαρίζουν πολύτιμες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που σας χορταίνουν.

Τα μικρογεύματα τροφοδοτούν τον οργανισμό με μια σημαντική δόση ενέργειας ώστε να συνεχίσουμε τις δραστηριότητες της ημέρας. Κάνοντας σωστή και υγιεινή επιλογή σε αυτά διοχετεύονται θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό χωρίς περιττές θερμίδες.

Όλα τα υλικά που χρειάζεστε για να παρασκευάσετε απολαυστικά και υγιεινά σνακς, θα τα βρείτε στο ΟΚ! Anytime Market της γειτονιάς σας.

Το convenience store που εμπιστεύεστε, τηρεί όλους τους απαραίτητους κανόνες υγιεινής σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ο.Υ.,  για να είστε ασφαλείς καθώς κάνετε τα ψώνια σας. Επιπλέον, σας διευκολύνει με το διευρυμένο του ωράριο, αφού παραμένει ανοιχτό κάθε μέρα από τις 8 π.μ. έως τις 11 μ.μ

Back To Top