skip to Main Content
10 τρόποι για να απολαύσετε το γιαούρτι σας 

Το γιαούρτι είναι ένα δημοφιλές προϊόν που παράγεται από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση. Είναι υγιεινό, θρεπτικό και εύπεπτο και αποτελεί μία ιδανική τροφή για όλες τις ηλικίες.

Η συχνή κατανάλωσή του μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία αφού είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα. Περιέχει ασβέστιο, ένα μέταλλο απαραίτητο για υγιή δόντια, για τα οστά και για λαμπερό δέρμα, ενώ έχει και υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Β που ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Ο συνδυασμός πρωτεΐνης και ασβεστίου που περιέχει το γιαούρτι, βοηθάει στην μείωση του σωματικού λίπους και δημιουργεί ένα αίσθημα κορεσμού, που σημαίνει ότι μειώνεται ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνετε και κατ΄ επέκταση το συνολικό σας βάρος.

Αν το γιαούρτι δεν σας αρέσει σκέτο, υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να το καταναλώσετε και να το εντάξετε στην διατροφή σας.

  1. Πρωινό

Μια καλή ιδέα για να ξεκινήσετε δυναμικά την ημέρα σας, είναι να προσθέσετε στο γιαούρτι σας φυστικοβούτυρο, μέλι, δημητριακά και μαύρη σοκολάτα. Ένα ιδανικό πρωινό για να σας δώσει ενέργεια όλη την ημέρα.

  1. Ντρέσινγκ για σαλάτες

Ανακατέψτε ένα φλιτζάνι γιαούρτι με 3 κ.σ ελαιόλαδο και 2 κ.σ χυμό λεμονιού και προσθέστε λίγο σκόρδο τριμμένο και λίγη πάπρικα για έξτρα ένταση στη γεύση και θα έχετε ένα ιδανικό dressing για πράσινες σαλάτες.

  1. Μαρινάδα

Δημιουργείστε μια ελαφριά μαρινάδα που ταιριάζει σε όλα τα είδη κρέατος με 2 φλιτζάνια γιαούρτι. Προσθέστε ½ φλιτζάνι ελαιόλαδο, 2 κ.σ μουστάρδα, λίγο αλάτι, ρίγανη και σκόρδο και ανακατέψτε τα όλα μαζί. Η μαρινάδα σας είναι έτοιμη με λίγα υλικά και σε ελάχιστο χρόνο.

4.Γρήγορο φαγητό

Σε ένα μπολ προσθέστε το γιαούρτι μαζί με φέτες αγγούρι και καλαμπόκι. Συμπληρώστε ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και λίγο λεμόνι, θα έχετε ένα γρήγορο, νόστιμο και ελαφρύ γεύμα. Extra tip: Αν βάλετε και κομματάκια ψημένου κοτόπουλου, μόλις μαγειρέψατε ένα χορταστικό μεσημεριανό.

  1. Παραλλαγή συνταγής

Αν στο στραγγιστό σας γιαούρτι προσθέσετε τριμμένο αγγούρι, λίγο άνηθο, αλάτι και ελαιόλαδο, έχετε μια γευστική ελαφριά παραλλαγή του κλασικού τζατζικιού για να συνοδεύσετε τα γεύματά σας.

  1. Γεύμα

Μια καλή ιδέα για να μειώσετε τις θερμίδες και τα κορεσμένα λιπαρά, είναι σε συνταγές που απαιτούν μαγιονέζα, να αντικαταστήσετε την μισή ποσότητα μαγιονέζας με γιαούρτι. Έτσι αν ανακατέψετε σαλάτα με κοτόπουλο, γιαούρτι, μαγιονέζα, τόνο και αβγό θα έχετε ένα ελαφρύ κυρίως πιάτο.

  1. Μπεσαμέλ

Ανακατέψτε 600 γρ. γιαούρτι με 2 αυγά, 150 γρ. τριμμένη γραβιέρα και ½ κουτ. γλυκού μοσχοκάρυδο και δημιουργήστε μια ελαφριά μπεσαμέλ για το παστίτσιο ή το μουσακά σας.

  1. Φρουτοσαλάτα

Σε ένα μπολ ανακατέψτε το γιαούρτι με τα αγαπημένα σας φρούτα και προσθέστε μια κουταλιά ζάχαρη ή μέλι. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να φτιάξετε φρουτοσαλάτα κάθε εποχή, με διαφορετικούς συνδυασμούς φρούτων.

  1. Για extra απόλαυση

Το γιαούρτι σε συνδυασμό με μήλα, καρύδια και κανέλλα, μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη σας για ένα σνακ μεταξύ των γευμάτων και να δώσει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό σας.

  1. Για γλυκό

Ένας αγαπημένος συνδυασμός , με λίγες θερμίδες, είναι η ανάμειξη του γιαουρτιού με τη μπανάνα. Λιώστε μια ώριμη μπανάνα με ένα πιρούνι, ανακατέψτε με το γιαούρτι και αφήστε το στο ψυγείο για 2 ώρες. Έπειτα προσθέστε μέλι ή ζάχαρη και λίγο κάρδαμο. Πασπαλίστε με κανέλα πριν το σερβίρετε και είναι σίγουρο ότι θα ξετρελαθείτε με τη γεύση του. Αν είστε λάτρης του frozen yogurt, τοποθετήστε το γλυκό σας 2 ώρες στην κατάψυξη αντί για την συντήρηση.

Το γιαούρτι είναι μια σημαντική τροφή για το καθημερινό μας διαιτολόγιο και μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη, δημιουργήστε τις δικές σας γεύσεις με βάση το γιαούρτι και επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του.

Back To Top