skip to Main Content
Υγιεινά σνακ για τσιμπολόγημα χωρίς ενοχές

Τα σνακ είναι μικρά γεύματα που έχουν σκοπό να εφοδιάζουν τον οργανισμό σας με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά και να μετριάζουν την πείνα που μπορεί να αισθάνεστε στο διάστημα ανάμεσα στα 3 κυρίως γεύματα της ημέρας.

Υπάρχουν αμέτρητες ιδέες για υγιεινά σνακ, ανάλογα με το μέρος που βρίσκεστε την ώρα του κολατσιού, τις γευστικές και διατροφικές σας προτιμήσεις και τον χρόνο που διαθέτετε.

Οι απλές λύσεις

Για να αποφύγετε τον πειρασμό να παραγγείλετε κάτι ανθυγιεινό όταν σας χτυπήσει το καμπανάκι της πείνας, εφοδιαστείτε με υγιεινά σνακ έτοιμα για κατανάλωση όπως αποξηραμένα φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς, παστέλι σουσαμιού ή μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη. Τα συσκευασμένα σνακ μπορείτε να τα έχετε πάντα στην τσάντα σας, στο αυτοκίνητο ή στο συρτάρι του γραφείου.

Για τους λάτρεις των σάντουιτς

Ένα σάντουιτς, πιθανότατα είναι το πρώτο σνακ που έρχεται στο μυαλό σας όταν ακούτε τη λέξη κολατσιό. Δίκαια το σάντουιτς είναι ο βασιλιάς των σνακ, αφού οι συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε είναι άπειροι και καλύπτουν κάθε γούστο.

Εμείς θα σας δώσουμε ιδέες για τις πιο ελαφριές εκδοχές του σάντουιτς, ώστε να το απολαύσετε χωρίς ενοχές και να μη σας κόψει την όρεξη για το κυρίως γεύμα σας. Αν θέλετε να πάρετε το σάντουιτς στην δουλειά σας, τοποθετήστε το σε κατάλληλο δοχείο και διατηρείστε το σε ψυγείο.  Αν δεν υπάρχει ψυγείο, διατηρείστε το σε ισοθερμική σακούλα με μια παγοκύστη. Δείτε μερικές ενδιαφέρουσες προτάσεις για ελαφρά σάντουιτς:

Αραβική πίτα με τόνο, αβοκάντο και καλαμπόκι

Θα χρειαστείτε, 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης, μισή κονσέρβα τόνο νερού, μισό αβοκάντο, λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, 1 κουταλιά βρασμένο καλαμπόκι και ένα φύλλο σαλάτας.

Τεμαχίστε το αβοκάντο σε μικρά κομμάτια, ρίξετε λίγες σταγόνες ελαιόλαδου και ανακατέψτε το με τον τόνο και το καλαμπόκι. Στρώστε τη σαλάτα πάνω στην πίτα και αλείψτε το μίγμα. Τυλίξτε την πίτα  σφιχτά και κλείστε την με νάιλον μεμβράνη.

Wraps with tuna fisha corn avocado sauce and green leaves

Σάντουιτς με κοτόπουλο, μουστάρδα και μαρούλι

Θα χρειαστείτε 2 τετράγωνες φέτες ψωμί ολικής άλεσης, ένα κομμάτι φιλέτο κοτόπουλου (1/4 στήθους), 1 φύλλο μαρουλιού,  2 κουταλάκια μουστάρδα, άνηθο, λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, λίγες σταγόνες ξύδι μπαλσάμικο και μισό κουταλάκι μέλι.

Σε ένα βαζάκι, ρίξτε τη μουστάρδα, το ελαιόλαδο, λίγο ψιλοκομμένο άνηθο, το ξύδι και το μέλι. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη παχύρευστη κρέμα. Με τα δάχτυλα μαδήστε το φιλέτο κοτόπουλου και ανακατέψτε το με την κρέμα. Στρώστε στο ψωμί το μαρούλι, απλώστε από πάνω το μίγμα και καλύψτε με την άλλη φέτα.

Αραβική πίτα με μοτσαρέλα, ντομάτα, ελαιόλαδο και βασιλικό

Θα χρειαστείτε μια αραβική πίτα ολικής άλεσης, ένα κεφαλάκι νωπή μοτσαρέλα κομμένη σε φετούλες, 2 φέτες ντομάτα, λίγες σταγόνες ελαιόλαδο και μερικά φύλλα πλατύφυλλου βασιλικού.

Απλώστε την πίτα και στρώστε στο κέντρο της μια σειρά από φέτες μοτσαρέλα και ντομάτας, ρίξτε από πάνω μερικές σταγόνες ελαιόλαδου και τα φυλλαράκια του βασιλικού. Τυλίξτε την σε ρολό και κλείστε την σφιχτά με νάιλον μεμβράνη.

Γλυκό σάντουιτς με μέλι, ταχίνι και πορτοκάλι  

Θα χρειαστείτε δύο φέτες ψωμιού ολικής άλεσης, 3 κουταλάκια ταχίνι, 1 κουταλάκι μέλι και 2 λεπτές φέτες πορτοκάλι.

Ανακατέψτε το μέλι με το ταχίνι και απλώστε το στην μια φέτα ψωμιού. Τοποθετήστε από πάνω τις 2 φέτες πορτοκαλιού και σκεπάστε με την άλλη φέτα.

Αν βρίσκεστε στον δρόμο

Αν η ώρα του κολατσιού σας βρει στον δρόμο, μην ανησυχείτε, σίγουρα θα βρεθούν κάποιες υγιεινές επιλογές τριγύρω. Αγοράστε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης από τον κουλουρά, έναν φυσικό χυμό φρούτων, ένα σακουλάκι ανάλατα αμύγδαλα από το περίπτερο ή 2 καλαμάκια κοτόπουλου από κάποιο κοντινό ψητοπωλείο.

Ιδέες για χορτοφάγους

Όσοι ακολουθείτε χορτοφαγική διατροφή, έχετε αρκετές επιλογές σε συνδυασμούς φρούτων, όπως φρουτοσαλάτες με μέλι και γιαούρτι, σε σαλάτες και σε σάντουιτς. Δείτε 2 εύκολες προτάσεις:

Σαλάτα με κινόα

Θα χρειαστείτε 100 γραμμάρια βρασμένη κινόα, 1 αγγούρι, 2 ντομάτες, μισό ματσάκι μαϊντανό, μισό κρεμμύδι, μισό λεμόνι, 2 κουταλάκια ελαιόλαδο.

Κόβετε το κρεμμύδι, το αγγούρι και την ντομάτα σε μικρά κομματάκια και ψιλοκόβετε τον μαϊντανό. Ανακατεύετε όλα τα υλικά με την κινόα και προσθέτετε το λάδι και το λεμόνι.

Salad with quinoa, cucumber, tomato and lemon

Σάντουιτς με ψητά λαχανικά

Θα χρειαστείτε 3 τετράγωνες φέτες ψωμιού ολικής άλεσης, 2 μανιτάρια πλευρώτους, μία πορτοκαλί πιπεριά, ξύδι μπαλσάμικο, λίγο ελαιόλαδο, αλατοπίπερο.

Αλατοπιπερώστε και λαδώστε ελαφρά τα μανιτάρια και την πιπεριά και ψήστε τα σε σχάρα ή στο grill του φούρνου. Περιχύστε τα με λίγο ξύδι μπαλσάμικο. Στρώστε τα μανιτάρια σε μια φέτα ψωμί και σκεπάστε με τη δεύτερη. Στρώστε πάνω στη δεύτερη τις πιπεριές και σκεπάστε με την τρίτη. Κόψτε το σάντουιτς σε 2 τρίγωνα και στερεώστε το με οδοντογλυφίδες.

Τσιμπολόγημα στο σπίτι   

Μέσα στο σπίτι η τάση για τσιμπολόγημα είναι πιο έντονη. Για αυτό θα πρέπει να επιλέγετε με προσοχή τα τρόφιμα που βάζετε στο ψυγείο και στο ντουλάπι σας.

Εφοδιάστε το ψυγείο σας και το ντουλάπι σας με φρέσκα φρούτα, λαχανικά, τυρί και αλλαντικά χαμηλών λιπαρών, γιαούρτι και ψωμί ή παξιμάδια ολικής άλεσης.

Κόψτε σε μπαστουνάκια καρότα και αγγουράκια το πρωί και διατηρείστε τα σε ένα κλειστό δοχείο στο ψυγείο ώστε να έχετε κάτι να τσιμπάτε όλη ημέρα. Συνδυάστε τα με σως γιαουρτιού, παξιμαδάκια και φιλέτο κοτόπουλου ή ζαμπόν γαλοπούλας.

Ανακατέψτε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα με γιαούρτι, δημητριακά και μέλι, φτιάξτε μια φρουτοσαλάτα, ετοιμάστε σάντουιτς ή τοστ, σαλάτες κάθε λογής και οι συνδυασμοί δεν τελειώνουν ποτέ.

Όλα τα φρέσκα υλικά για την παρασκευή των αγαπημένων σας σνακ, θα τα βρείτε στο ΟΚ! Anytime Markets της γειτονιάς σας. Το convenience store που εμπιστεύεστε, με διευρυμένο ωράριο από τις 8 π.μ. έως τις 11 μ.μ. κάθε ημέρα, φροντίζει να μην σας λείπει τίποτα.

 

 

 

Back To Top