skip to Main Content
Προετοιμάστε το σώμα σας για το καλοκαίρι

Ζώντας σε μια χώρα που το καλοκαίρι ξεκινάει νωρίς, με μεγάλη διάρκεια και ιδιαίτερα θερμό, είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε από τώρα να προετοιμάζετε το σώμα σας για τον ερχομό του.

Εμείς θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε.

Ξεκινήστε να τρώτε πιο προσεκτικά

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα να τρώτε λιγότερο, αλλά να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή που θα περιλαμβάνει ποικιλία τροφών. Περιορίστε τους υδατάνθρακες και τα πολλά λιπαρά, αυξήστε την πρόσληψη πρωτεΐνης και καταναλώστε άφθονα φρούτα και λαχανικά.

Ενυδατώστε το δέρμα σας    

Όσο ανεβαίνει ο υδράργυρος τόσο πιο ελαφρά ρούχα φοράμε και αφήνουμε εκτεθειμένη στον ήλιο μεγαλύτερη επιφάνεια δέρματος. Η σωστή ενυδάτωση του δέρματος σε όλο το σώμα το προστατεύει από εγκαύματα και πρόωρη γήρανση. Για αυτό, θα πρέπει να φοράτε καθημερινά ενυδατική κρέμα προσώπου με αντιηλιακό παράγοντα και να χρησιμοποιείτε ενυδατική λοσιόν σώματος μετά από το ντους. Όταν βγαίνετε από το σπίτι κατά τις πρωινές ή μεσημεριανές ώρες να θυμάστε να απλώνετε αντιηλιακό στα σημεία του σώματος που είναι εκτεθειμένα στον ήλιο.

Κάντε απολέπιση

Καθιερώστε την απολέπιση 2 φορές την εβδομάδα για να απαλλαγείτε από τα νεκρά κύτταρα. Έτσι το δέρμα σας θα είναι πάντα απαλό και βελούδινο, ικανό να απορροφήσει πιο αποτελεσματικά την ενυδατική κρέμα.

Εντάξτε τη γυμναστική στο καθημερινό σας πρόγραμμα

Η κίνηση θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να νιώσετε ζωντάνια και ευεξία. Βγείτε στον καθαρό αέρα και περπατήστε, κάντε τζόκινγκ ή με τη βοήθεια μιας από τις αμέτρητες εφαρμογές εκγύμνασης για smartphones, φτιάξτε το δικό σας πρόγραμμα. Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάστε αεροβική, όπως aerobic, zumba, tumbao, με ολιστική γυμναστική, όπως yoga και pilates.

Woman practising yoga at home

Μειώστε την κυτταρίτιδα

Η κυτταρίτιδα δεν εμφανίζεται από την μια μέρα ως την άλλη. Είναι αποτέλεσμα κληρονομικής προδιάθεσης και του τρόπου ζωής μας. Για αυτό δεν είναι εφικτό να απαλλαγούμε γρήγορα από την αντιαισθητική όψη φλοιού πορτοκαλιού στο δέρμα μας. Όμως η καθημερινή γυμναστική, η ισορροπημένη διατροφή και η σωστή ενυδάτωση μπορούν να βοηθήσουν.

Επιλέξτε την ιδανική για εσάς μέθοδο αποτρίχωσης

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι αποτελεσματικής αποτρίχωσης εκτός από το ξύρισμα. Επιλέξτε την ιδανική για εσάς και ξεκινήστε από τώρα, με στόχο το καλοκαίρι να σας βρει με απαλή επιδερμίδα απαλλαγμένη από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα. Η πιο παλιά και δοκιμασμένη μέθοδος είναι με τη χρήση κεριού (χαλάουα). Στην αγορά θα βρείτε ταινίες για αποτρίχωση με κρύο κερί ή έτοιμο μίγμα για να το λιώσετε και να κάνετε αποτρίχωση με ζεστό κερί.  Ακόμα, μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη γκάμα συσκευών χειρός,  ημιμόνιμης ή μόνιμης αποτρίχωσης. Ξεκινήστε από τώρα ώστε να μη χρειάζεται να κάνετε συχνές επαναλήψεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Hair removal methods

Εξοπλιστείτε με όλα τα κατάλληλα εφόδια

Ξεκινήστε να συγκεντρώνετε στην καλοκαιρινή σας φαρέτρα απαραίτητα εφόδια όπως μια αντιηλιακή κρέμα προσώπου και σώματος, μία πλούσια ενυδατική κρέμα προσώπου, ένα ενυδατικό και αντιηλιακό lip balm. Άλλωστε τα συγκεκριμένα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Κάντε το νερό «καλύτερο φίλο» σας

Η ενυδάτωση ξεκινάει από μέσα μας. Δεν έχει νόημα να ενυδατώνουμε το δέρμα μας εξωτερικά όταν δεν ενυδατώνουμε το σώμα μας εσωτερικά. Η άφθονη κατανάλωση νερού έχει ευεργετικές επιπτώσεις σε όλα τα όργανα του σώματος, «καθαρίζει» τον οργανισμό βοηθώντας στην απομάκρυνση των τοξινών, μας τονώνει και διατηρεί το δέρμα μας φρέσκο και νεανικό. Μην περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό. Έχετε πάντα δίπλα σας ένα μπουκάλι και προσπαθήστε να πίνετε 1,5 με 2 λίτρα καθημερινά.

Καταναλώστε τροφές που ενυδατώνουν τον οργανισμό

Υπάρχουν τροφές που μπορούν να συντελέσουν αποτελεσματικά στην ενυδάτωση του οργανισμού και στην ενίσχυσή του με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Αυτές είναι μερικές από τις πιο σημαντικές, που συνιστούμε να καταναλώνετε συχνότερα αυτή την εποχή:

Χυμός καρότου

Εκτός από ενυδάτωση, ο χυμός καρότου προσφέρει τις πολύτιμες βιταμίνες Κ και C και το β-καροτένιο που σύμφωνα με μελέτες βοηθά στη προστασία του δέρματος από την υπεριώδη ακτινοβολία και συμβάλλει στη διατήρηση του μαυρίσματος.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι εκτός του ότι είναι δροσιστικό, συμβάλλει στη διατήρηση της φυσικής χλωρίδας του εντέρου και του κόλπου. Ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο που ο οργανισμός εκτίθεται σε περισσότερα ερεθίσματα που ενδέχεται να προκαλέσουν ερεθισμούς και ενοχλήσεις, συνιστάται η συχνή κατανάλωση γιαουρτιού.

Κάρδαμο

Όταν ιδρώνουμε, πέφτουν τα επίπεδα του σιδήρου στον οργανισμό μας, προκαλώντας μας εξάντληση. Το κάρδαμο είναι πλούσιο σε σίδηρο, δεν περιέχει θερμίδες και συνοδεύει τέλεια τις σαλάτες σας.

Μπανάνες

Οι μπανάνες, εκτός των άλλων ωφέλιμων στοιχείων τους, περιέχουν το πολύτιμο κάλιο που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την ατονία και τις μυϊκές κράμπες. Ακόμα, ρυθμίζει τη απώλεια υγρών από τον οργανισμό.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι βοηθά στην απώλεια λίπους, κυρίως από την περιοχή της κοιλιάς και διευκολύνει στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών.

Green tea

Να θυμάστε πως όλα τα τρόφιμα και τα καλλυντικά που θα χρειάζεστε για την προετοιμασία σας ενόψει καλοκαιριού θα τα βρείτε στο ΟΚ! Anytime market της γειτονιάς σας.

Το convenience store που εμπιστεύεστε, τηρεί όλους τους απαραίτητους κανόνες υγιεινής σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ο.Υ.,  για να είστε ασφαλείς καθώς κάνετε τα ψώνια σας. Επιπλέον, σας διευκολύνει με το διευρυμένο του ωράριο, αφού παραμένει ανοιχτό κάθε μέρα από τις 8 π.μ. έως τις 11 μ.μ

Back To Top